Dobrý Kontakt je koncepčně jednoduchý ale chytrý komunikační produkt a vyhledávač s praktickými prvky sociální sítě, který spojuje klasický obsah, vyhledávání a relevantní kontakty na společnosti nebo konkrétní lidi , kteří rozumí poptávaným dotazům na internetu.
Tímto způsobem propojujeme evoluci internetového vyhledávání, kterému však pořád chybí záruka objektivity a kvality zdrojů s konzervativním zůsobem dotazování a ověřování informací například u konkrétních osobností / lidí, u kterých se domníváme, nebo máme doporučení, že "tomu rozumí".
Tímto se paradoxně vracíme o roky zpět, kdy tento způsob zjišťováni informací mezi veřejností převažoval, byl však velmi úspěšný, efektivní a nezahlcoval nás množstvím balastu nebo nerelevatními a zavádějícími informací, které nejsme schopni efektivně vyhodnotit a ověřit.
Dobrý Kontakt má shromažďovat konkrétní lidi a firmy a konkrétní kontakty, které něčemu opravdu rozumí a jsou schopni a ochotni hledajícímu nebo tázajícímu se uživateli jednoduše a efektivně odpovědět nebo jinak pomoci.
V kombinaci s klasických hledáním v obsahu tak má uživatel možnost v reálném čase oslovit "odborníka", který může poradit, ověřit zjištěné informace v obsahu nebo dále doporučit další řešení.
Dobrý Kontakt jako vyhledávač byl technicky dokončen na jaře 2019 a je teď v testování, ale kdokoli se do něho už teď může zapojit.
Dobrý Kontakt s předstihem nabízel a nabízí firmám a dalším subjektům profesionální internetové prezentace ve formě jednoduchých webů, ty klientovi zajišťují nové pozice ve vyhledání, seo výhody a zvyšují šanci na nové zákazníky a lidi, které mají zájem oslovit.. Jako významný bonus jsou často služby a produkty zákazníků spojovány ještě s relevantním obsahem na našich portálech, kam míří statisíce internetových uživatelů práve skrze vyhledávače.
Se současnými zákazníky - firmami, živnostníky / odborníky počítáme, že se zapojí i právě do nového hledání prostřednictvím vyhledávače Dobrý Kontakt. Postupně budeme všechny zákazníky oslovovat a zájemci se budou moci zdarma zapojit do tohoto projektu.
Víme, že všichni "něčemu" vždy opravdu rozumí a něco umí, kdyby se všichni zapojili do tohoto projektu a prezentovali své dovednosti s ochotou se podělit, skončil by problém s balastem a zavádějícími informacemi v obsahu internetu a naopak by to znamenalo další výhody a benefity pro lidi a firmy, které se zapojí ..možnost se prosadit, získat nové zaměstnance, založit nečekaně první nebo nový business, mít konečně užitečné kontakty na lidi nebo jen získat společenské uznání za to, že něčemu rozumím, něco umím.
V případě zájmu stát se součástí Dobrého Kontaktu napište na info@propeople.cz.